måndag 26 juli 2010

Välkommen hem älskling!

Han är så vacker!
De fina linjerna, storleken, kraften, jag har aldrig känt såhär förut!
Den Röda färgen, knapparna, hastigheterna... och resultatet sen! Så smooth, så lent och helt underbart! 

Kära vänner, möt min kärlek Kieth!


(Jag har smittats av Plommonet och namnger mina tekniska prylar och apparater, detta var helt klart en Kieth, vet inte varför, men det passade så bra! :D )

Min bara min, visst är han vacker?





Och tänk vad han passar bra i mitt kök! ♥




4 kommentarer:

  1. åh, en sådan tittade jag på härom dagen! väljer mellan en sådan och en som man kan baka i... lutar mest åt denna för den verkar super i köket :)

    ang. hjorton; färska är svåra att finna här också, så det blir ekologiska från polarica. lidl hade väldigt bra pris på de för ett tag sedan och kanske har de det fortfarande :) kolla där :)

    jag avundas dig som bor i bohuslän, ni får ju så mkt björnbär ju :)

    ha det fint! kramar

    SvaraRadera
  2. Du FAKKKING SKOJAR?! med mig?!
    Ahhhh! Jag tappade talförmågan helt nu!
    WOW! =D Sooo happy for you!

    SvaraRadera
  3. Grön av avund. Har inget mer att säga.



    ;)

    SvaraRadera
  4. @ Molly: Ja, det är helt klart något jag rekommenderar, den är galet tyst också, så fiiin ^^

    @ Fummelfot: Hehehe, det är ingenting emot hur happy jag är ;)

    @ Mikkan: det har du all rätt att vara ;)

    SvaraRadera